דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סיכון מול סיכוי 

מאת    [ 25/05/2009 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 2587 פעמים ]

סיכון מול סיכוי ברוכים הבאים לשאלת מליון הדולר...$$$


בין אם אתם "מגששים" בתחום השווק הלא קונבנציונלי, שמעתם על פלוני שמרוויחה רוויח בחברה זו או אחרת, ובין אם אתם מהזן שלי - בעלי נסיון מוכח בשווק רשתי, ומחפשים הזדמנות להתעשרות, אתם מחפשים את "כלי הרכב שיכול לקחת אתכם לשם..."


 הבסיס לעסק: גם(ובמיוחד) אם אתם מסוג האנשים שאוהבים יותר כסף מאשר מוצרים, המוצר היה ונשאר הסביב האיתן עליו נשען(חברה וותיקה) או יישען(חברה חדשה) העסק שלכם. אחרת החברה שלכם היא בגדר "רעיון" או "בועה" ללא זכות קיום בסופו של יום...


זאת מהסיבה הפשוטה שבבסיס כל "פירמידה"(הנה, אמרתי את המילה האסורה) נמצאים לקוחות ואנשי המכירות שיישמחו לספר על המוצרים המדהימים בחוגי- בית שהם "המנוע" של העסק האמיתי. על המוצר שלכם להיות ייחודי(ואז מוגן כפטנט) טוב יותר מהקיים(אם אינו ייחודי) בשוק, מתכלה ותחרותי כלכלית!


 אבא ואמא: מי מנהל את החברה שלכם - מה נסיונו בתחום - אל תתביישו לברר מי "סוחב על כתפיו" את המשא הזה שנקרא חברת שווק בינלאומית! בוגר טרי של בי"ס למנהל עסקים, איש עסקים, האם הוא ביצע מהלך כזה בעבר - האם הוא יידע לפתוח מדינה או מדינות שבהם תפתחו שווקים? אילו עזרים הוא יעמיד לרשותכם, איזו תשתית לוגיסטית תהייה לכם בארץ ובעולם ?


הדוד סאם: האם יש לחברה שלכם גב כלכלי - האם יש לחברה ערבויות(בטוחות) - חברות(במיוחד חדשות), זקוקות ל"אורך נשימה" כלכלי כדי לשרוד את הפאזה הראשונה שלהן(חצי שנה-3 שנים). הנסיון מראה שגם חברות עם מוצר טוב קרסו כתוצאה מבעיות מימון.


 האח הגדול: טוב, במקרה ואתם "אחים גדולים" בעצמכם, לידרים ומנהיגים בנשמה אינכם זקוקים "לאח גדול". במידה ואתם חדשים בעסק כדאי מאוד לברר אם יש לידר שאתם "מתחברים" אליו ושתוכלו להיסמך וללמוד ממנו את העסק בצעדכם הראשונים. מעבר לכך, חלק מתוכניות התגמול בנויות כך שתתקדמו יותר גם מבחינה כלכלית אם אתם בארגון "צומח" ופעיל, ויש לכם חונך "תותח"(שייקדיש לכם גם זמן...).


מה בתוכנית - - תוכנית תגמול: זה כבר שלב למתקדמים. אגיד בקיצור שהיא צריכה להלהיב אתכם, (אחרת איך תוכלו להלהיב אחרים?). אני מתלהב מתוכנית התגמולים של מרוולס, שהייתי שותף בהכנתה, משום שאני מכיר בערך שהיא מציעה ליזמים צעירים. מעבר לכך, תוכנית צריכה להיות כזו המשלבת רווח לטווח קצר וארוך, ועליה לתגמל גם את המפיץ שייכנס מחר(ולא רק יעשיר את זה שנכנס לפני שנתיים...). באופן כללי, מפיץ עובד, "בעל פוטנציאל" שלא מרוויח 3 חודשים - פורש. יש תוכניות התומכות יותר או פחות במפיצים מתחילים, והן קובעות את מידת המינוף של החברה.


 תזמון: סטטיסטית(מבוססת על עובדות במספרים גדולים!): ככול שחברה צעירה יותר כך ההזדמנות גדולה יותר. חברה מתחילה מחפשת יזמים, הם "לוקחים את הסיכון והעול" על גבם והם גם "קוצרים את הפירות", מדובר ב 10% מהמפיצים הראשונים בעולםבמדינה מסויימת - טווח של כ 18 חודש הראשונים בממוצע. לאחר מכן, "בשלב הביסוס", "ההזדמנות" מוגבלת להכנסה נוספת רווח קמעונאי ממכירות. ניתן להגיע לרווחים נאים גם לאחר 18 חודש, במאמץ גדול מאוד יחסית ואו עם כשרון מיוחד בתחום. תודה למרוולס על ההזדמנות העסקית להרוויח כסף בתחום השווק !

מואיז אלוש - שווק בתחום היזמות העסקית
תוכנית תגמול לאלופים!
0543170576



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב